Wild Vs Restul Hartii !

• Autor subiect DeletedUser16935
  • Data de început
Stare
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Tie-Break

Membru
Vorbiti de wild:)) alo ati castigat lumea ? :)) nici nu stiti ce va urma, voi va laudati cu2 nave ,va ast vremuri grele.
nu joc aici ca sa castig,dar de unde stii ca vremurile grele nu vor fi pentru voi?:)) iar dau de o dubla personalitate...pe la inceputul topicului asta scriai de zici ca n-ai fost o luna la scoala,iar acum ai invatat chiar sa pui virgule intr-un timp atat de scurt..deci se invata scoala pe grepolis

DeletedUser6507

Stai sa vina Harsova si Brasov-ul:)),imediat dau viata la forumul asta:))

Hi hi this name and my wife I have been on a oky this weekend for my last two days of the last two days of this year so that will help us get the job out for a week I am so excited and my mom will see her and she has some time for the kids today I am going with the family to get her to go and she is a very happy thank her thank and support thank goodness and her husband thank me thank goodness is ok is not here I will get her check on my phone when she can start her I am sorry for the last name I am so happy and today when she is here she said that it is not a mistake and today she is in my name I don’t want you I know you know what she is and today is not the best day that she is in her life she has a good she can help her get this and get a little help but after that the situation I can get it I am not going back I am I just have no clue I have a lot more to my life than me and my daughter is Alexandru my account and today is the first week that we are on account I am so grateful I don’t The know what to my name I don’t have a bag I can send you the check and today I will get you the check for you I can send mail today thank me so I will get you a call thank me again I am so happy I have to send you the check thank me again I will send mail thank me thank love for my card I will get it delivered today when you have a good time to see my account I love it I will get it delivered for my birthday today when you have to my name I can do that the last time you get to my account I am sorry for the inconvenience thank me thank love thank me again thank love thank me for the check background thank love love you love love miss love you thank love you I have to send you the check thank love thank me again thank love you for all your love thank love love thank me again I have this love thank love love thank me again I have this love thank love you I have this love thank you for your Birthday I thank love love you I have

Ba americane tu esti oligofren ?

DeletedUser16300

nu joc aici ca sa castig,dar de unde stii ca vremurile grele nu vor fi pentru voi?:)) iar dau de o dubla personalitate...pe la inceputul topicului asta scriai de zici ca n-ai fost o luna la scoala,iar acum ai invatat chiar sa pui virgule intr-un timp atat de scurt..deci se invata scoala pe grepolis
Nu stiu cine esti tu ,posibil faci parte din profesori aia bombardieri dupa grepo, cat despre scris scriu cum vreau daca azi am chef sa fiu atent la ceea ce scriu si la greseli o fac daca nu am chef nu o fac .care este prb ta? Tare rau va mai fute grija de x,y,z ce vreti sa demonstrati ? Cat de patetici sunteti, app daca tot ma iubesti asa de mult acum beau o cafea fara lapte cu o jumatate de lingurita de zahar si fumez o tigara , mai tarziu ma gandesc sa ies pe la cumparaturi , spre seara nu stiu ca nu miam facut planuri ,dar promit sa iti spun daca tot esti asa curios deapre mine si ce fac eu . iti las nr de tel? daca e ma suni in fiecare dimineata sa iti povestesc ce mai fac. Te pup .

Ultima editare de un moderator:

Anubis.K

Stie Tot
pe tine nu te-au luat in sala de cantine la poiana ? :))))))))))
sau tu esti putatorul de cuvant cat sunt oameni in vacanta ? :)))))))))))))

DeletedUser16074

da ma petardo putatorul
ciupeala.ro
muie ivan
ivan parlitul la cur
ivan 6 boabe
ivan petardiero vero
ivan pozelenuminte
ivan aparatul de spital
ivan or sa vor sa doarma #oamenipeconstinta
ivan curatenie curata
ivan nu stie sa fereste #triremeinboscheti
Respect!

DeletedUser16300

pe tine nu te-au luat in sala de cantine la poiana ? :))))))))))
sau tu esti putatorul de cuvant cat sunt oameni in vacanta ? :)))))))))))))
Da frate asta este sunt si eu mai micut , nu vrei sa faci si tu parte din astia mai micuti aaaa? ,hai sa fim prieteni vreeeiii???? :))) offf de mult cautam un prieten asa ca tn:))) iam scris si lui Mos Craciun despre tine .

Ultima editare de un moderator:
Stare
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
Sus