La Grande Armee

Stare
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

DeletedUser

Guest

Alianta: La Grande Armee :D

Coordonate: Principala activitate este pe M65/M55.

Detalii:
Alianta a fost fondata la data de 08.01.2013, dupa cum bine se observa in mai putin de o luna de zile am ajuns in Top 10 la primele aliante de pe server avand un punctaj de peste 200k puncte.
Avem membrii activi, ferme, sistem de securitate avansat, spionaj si contra-spionaj.
Scopul nostru este sa ajungem prima alianta de pe server, pe Marea 65 deja dominam imprejurimile.
Activitatea este pe primul loc in alianta noastre, cu cat suntem mai activi cu atat vom ajunge tot mai sus.


Anunt:

Alianta "La Grande Armee" este in cautare de noi membrii activi, seriosi si independenti.
Daca te aflii pe Marea 55 sau Marea 65 si ai peste 3000 de puncte, te asteptam cu drag.

Persoane de contact:

Napoleon.
iulian mafia
kokorul99
 

DeletedUser

Guest
persoanele de contact sunt niste incepatori....detalile si anuntu sunt plagiate de la o aly de pe kappa....pf pf ce alianta eu nu as sta in ea in locu celor care sunt:))...Mi-am zis parerea...
O zi cat mai buna...
 

DeletedUser

Guest
Ce plagiat ma copile? Unde am plagiat ca nici nu m-am uitat la alte postari ca ii prea stufos forumul. SI tu de unde stii ca sunt incepatori aceste persoane de contact? Hai ia viteza...
 

DeletedUser

Guest
Napoleon adica vrei sa fii si tu un fel de Neoptolem :D ,Catalineeeeeeeeeeee vezi ca ai un fan,l-ai platit sa-ti duca cariera mai departe sau sa ti-o sfarseasca mai repede :D
 

DeletedUser6553

Guest
Lasati omul sa se distreze sa-si adune oameni sa lege prietenii,interveniti voi repede ,"legendele".
Se aseamana cateva vocale,eu consider c-as avea mai multe in comun din punct de vedere fonetic cu unul care-si zice "Napolitana" plus ca din punct de vedere cronologic sunt cu cel putin o mie de ani inainte.

Mihaita tu parca protestai fata de forumul extern sau nu erai tu, era domnu.zamfira?:D
pI.eS: David is the best!
:D