Despre Sat

Stare
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

DeletedUser

Guest
Am si eu o intrebare sunt incepator am un sat de 1800 de puncte si as vrea sa stiu...in opinia voastra a celor experimentati cam cum ar trebui sa arate cladirile( nivel in parte ) la un sat de 2000 de puncte ?
Intreb asta ca sa stiu cum ar trebui sa arate al meu la 2000 ( bineinteles ca nu exista o metoda exacta..fiecare sil creste la maxim in ce oridine vrea...numai ca eu nu stiu cu ce sa mai continui ) :D...chiar daca nui foarte reusit poate reusesc cat de cat sal echilibrez cu ajutorul raspunsurilor...merci...:confused:
 
Ultima editare de un moderator:

DeletedUser

Guest
Te felicit ca arati pe forum nivelele cladirilor orasului tau...
 

DeletedUser

Guest
imi pare rau...e nevoie si de un printscreen cu armata pe care o ai ca sa se poata spune ce trebuie sa faci in continuare...
 

DeletedUser

Guest
imi pare rau...e nevoie si de un printscreen cu armata pe care o ai ca sa se poata spune ce trebuie sa faci in continuare...

Cu vorbele astea pacalesti un copil de 10 ani...in loc sa-i indemni sa nu faca publice informatii despre orasul lui,tu ii spui sa faca publice si mai multe informatii.De ce nu-l spionezi?
 

DeletedUser47

Guest
În primul rând nici unul din voi nu prea îl ajută aşa că nu vă mai agitaţi degaba. În al doilea rând nu şti ce vârstă are Tonhy (poate este doar un începător). Iar ceea ce a făcut allecs ai făcut şi tu alin, amândoi l-aţi ironizat, aşa că nu eşti mai "breaz" decât el.

@Tonhy sfatul meu este să îţi măreşti cazarma şi academia pentru a putea cerceta călăreţii iar apoi să începi să îţi recrutezi ceva trupe (pentru a farma cu ele sau pentru a te apăra), după care vei continua cu mărirea academiei (tragi de nava de colonizare). Este doar un sfat poţi să îl urmezi sau nu.
 

DeletedUser

Guest