Cati ani mai dureaza Beta?

  • Autor subiect DeletedUser7060
  • Data de început

DeletedUser7060

Guest
m-am gandit sa vad dupa pararea voastra cat timp mai dureaza beta
o luna,doua .1 an .2 ani??
:pro:
 

DeletedUser

Guest
peste 2 ani ..
o spun dupa cum se juca cand jucam eu prin aprilie/mai .. si ianuarie/februarie 2011 .. de se pierdeau nopti , se dadeau atacuri si pe bonus de noapte ..

Alpha si cu Beta sunt singurele lumii care au mai ramas " adevarate " .
 

DeletedUser7060

Guest
mda probalil pe cine pariati ca va castiga lumea?
sa sti ca pana la lumea eta theta mai sunt aliante care se bat pe viata si pe moarte :D dar problema e pe multe lumii ca aliantele marii fac pacte intre ele si cele mici deobicei sunt incepatorii nu stai cu grija sa vezi daca iti intra nava
 

DeletedUser7060

Guest
in orice caz daca vor baga x2 pe lumile vechi vor fi nu 10 si sute de jucatorii care vor da stergere cont
vad ca se apropie mult in votul ,,da,, in pool
 

DeletedUser7686

Guest
sterg contul

sincer imi pare rau dar numi place versiunea asta.de azi sterg contul, mult noroc celor care raman :pro::pro:
 

DeletedUser

Guest
ma intreb daca ai fi postat pe extern si daca pur si simplu te plictiseai si decideai sa te lasi...
 

DeletedUser3211

Guest
sincer imi pare rau dar numi place versiunea asta.de azi sterg contul, mult noroc celor care raman :pro::pro:

Acest "om" (recte ylye22), a decis ca, daca tot sterge contul lui fara valoare, profitand de increderea celor din alianta lui de a-i delega niste drepturi, aproape ca a reusit sa desfiinteze alianta! Ne chinuim s-o refacem, sa explicam colegilor de ce au fost exclusi si de ce am fost atat de tampiti sa delegam drepturi australopitecilor si picantropilor, cu inteligenta strict necesara excitarii la vederea ventuzei de desfundat chiuveta!
Daca si altii vor sa paraseasca lumea in acest mod patetic (ca sa nu zic imbecil), atunci traim niste vremuri tare pacatoase!
 

DeletedUser

Guest