Aparare vs. atac

Stare
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

DeletedUser

Guest
Oras de aparare/atac

Va rog frumos sa-mi spuneti daca stiti cumva cum ar arata un sat de atac din punct de vedere al trupelor.Idem si la orasul de aparare.
Ma intereseaza numarul trupelor,adica 1000 x 2000y ..

Stie cineva acest lucru?

:confused:
 
Ultima editare de un moderator:

DeletedUser

Guest
salutare si nu va suparati as avea si io o intrebare:care ar fi tehnica de a nu fi cucerit (adica sa nu ma cucereasca cei foarte tari)astept multe propuneri
 

DeletedUser

Guest
ma

mane nu sunt incepator si nu vreau sa ma cert vreau parerile jucatorilor crezi ca nu stiu si io ca trebuie sa farmez si sa imi fac trupe de aparare sa imi fac zid unitati mitice nave alianta puternica etc???? aa si tutorialele le-am citit pe toate,astept pareri
 
Ultima editare de un moderator:

DeletedUser

Guest
mane nu sunt incepator si nu vreau sa ma cert vreau parerile jucatorilor crezi ca nu stiu si io ca trebuie sa farmez si sa imi fac trupe de aparare sa imi fac zid unitati mitice nave alianta puternica etc????

Nu exista tehnica de a nu fi cucerit ! Exista tactici ca sa eviti sau amani cucerirea.
Ca sa nu fi cucerit exista doua lucruri ce le poti face :
1. iti faci apararea foarte puternica ; nu ti se va putea distruge apararea si nu vei putea fi colonizat ( acest caz este valabil daca te axezi mult pe aparare )
2. cand este trimisa o nava de colonizare , ai 24 ore sa o distrugi, altfel polisul iti este cucerit ; in acest caz va trebui sa te axezi pe atac astfel incat atunci cand vezi ca nava de colonizare e pe drum iti trimiti trupele din polis si ataci cu trupele din celalalt polis polisul in curs de cucerire ( sau ceri sa atace alti membri din alianta )
 

DeletedUser

Guest
k

ok acum as dori sa stiu ce parere aveti apararea e mai buna sau atacul?:D
 

DeletedUser

Guest