Spam

  • Autor subiect DeletedUser14175
  • Data de început
Stare
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

DeletedUser16785

Guest
Ce femeie ma ?
Relu e jucator ff bun dar nu prea are timp de joc ca va scotea la multi jocul din cap .
Nu am treaba sa castige cea mai buna am prieteni si la voi si in demos .
 

DeletedUser16184

Guest
Am mai auzit-o pe asta ca x,y,z e jucator bun sa o demonstreze :)
 

Gymus

Membru activ
Zise ala de a jucat pe 3 conturi si a luat 3 banuri =)))Demonstreaza ca esti jucator bun , nu mai da din cioc la altii domnul Andrei.
 

DeletedUser16184

Guest
=))))) razi ca prostul ca ai fost o ferma buna faceam pe tine cel putin 5-6k puncte de batalie=)))) aia e am pierdut un oras dar tot ma joc=)))) in locul tau taceam din gura la cate orase ati pierdut astazi=))))) dar esti capone unul care ii suge pe altii ca sa-i apere curul=))))
Te pup cumnate

P.S eu pierd un oras tu ai pierdut un cont intreg=))))
P.S 2 si doar sunt un incepator asa ma fac mare si invat sa joc =))))) dar tu ar trebui sa stai pitit ca ai pierdut un cont si l-ai pupat in cur pe godisback sa-ti dea contul timmy care are 700k sa te dai si tu jucator=)))
 

DeletedUser16184

Guest
Se poate vedea pe grepolife :)
Sa-ti aduni lemnele din port care provin de la un full de usoare =))))
P.S ma bucur ca nu ai comentat la tot ce am zis ca stii si tu ca este asa=))))
 

DeletedUser16184

Guest
Dupa ce ca esti prost nici nu vezi bine=)))) am zis 5-6k total pe zi=))))) offffff du-te si dormi in pestera ta
 

DeletedUser16184

Guest
Orice oras pierdut de mine vine ca si raspuns cu un oras luat de la voi :) am pierdut un oras azi noapte astazi am luat altu
 

DeletedUser16184

Guest
de-a dreacu numai gura e de tine . de 2 ani tot de lauzi ca esti incepator dar deja devine penibil sa vezi un prost ca nu mai invata jocul in atata timp . pune dreacu mana si joaca pe un cont de la un cap la atlul si apoi fa circ pe extern .